Обяви

ОБЯВА - ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ВЪТРЕШЕН ОДИТОР” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

 

На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ВЪТРЕШЕН ОДИТОР” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични  и допълнителни изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

  1. Образователна степен – бакалавър;
  2. Професионална област –финанси, стопански и правни науки;
  3. Професионален опит –  не се изисква;
  4. Минимален ранг –V-ти младши;
  5. Кандидатите трябва да отговарят на изискванията по чл.19, ал.2, т.1, 2 и 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, а именно:

5.1. да са дееспособни лица;

5.2. да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;

5.3. да притежават сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл.53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;

6. Кандидатите следва да отговарят на изискванията на чл.9а, ал.2 от Закона за държавния служител.

ІІ. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:

  1. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  2. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  5. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  6. Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8. Да познават и ползват нормативните актове, свързани с дейността на длъжността ЗДСл,ЗМСМА, ЗА, ЗФУКПС,3ПФ, ЗВОПС, ЗОП, ЗЗСч, подзаконовите нормативни актове за тяхното прилагане, както и вътрешно нормативната уредба на Община Иваново.

ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Проверява и оценява съответствието на дейността на общината по възложени одитни ангажименти съобразно Закона за вътрешния одит в публичния сектор (ЗВОПС). Осъществява вътрешен одит по ЗВОПС на всички структури, програми, дейности и процеси в общината включително и на разпоредители със средства от Европейския съюз, както и на разпоредителите от по-ниска степен. Оценява съответствието на дейността със законите, подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите. Оценява надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация и създадената организация по опазване на активите и информацията. Оценява ефективността, ефикасността и икономичността на операциите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти. Планира, извършва и докладва дейността си в съответствие с действащото законодателство, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на звеното за вътрешен одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор.

ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
  5. Копие на сертификат “Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.

6. Копие от документ за трайно увреждане, съгласно чл.9а, ал.2 от Закона за държавния служител. Копие от Експертно решение на ТЕЛК/НЕЛК.

VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи.

При подаването на документите лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 933лв. , максимална – 1600 лв.  При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

ОБЯВА - ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

 

На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични  и допълнителни изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

  1. Образователна степен – магистър;
  2. Професионална област –финанси, стопански и правни науки;
  3. Професионален опит –  4 години;
  4. Минимален ранг –III-ти младши;
  5. Кандидатите трябва да отговарят на изискванията по чл.19, ал.2, т.1, 2 и 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, а именно:

5.1. да са дееспособни лица;

5.2. да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;

5.3. да притежават сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл.53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;

5.4. да имат най-малко три години стаж в областта на вътрешния или външния одит.

ІІ. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:

  1. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  2. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  5. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  6. Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8. Да познават и ползват нормативните актове, свързани с дейността на длъжността ЗДСл,ЗМСМА, ЗА, ЗФУКПС,3ПФ, ЗВОПС, ЗОП, ЗЗСч, подзаконовите нормативни актове за тяхното прилагане, както и вътрешно нормативната уредба на Община Иваново.

ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Изготвя и представя за съгласуване от кмета и от одитния комитет, ако има сформиран такъв, проект на статут на звеното за вътрешен одит, стратегически и годишен план за дейността по вътрешен одит. Координира взаимодействието с външните одитори. Участва в одитните ангажименти за даване на увереност чрез одит на системите, одит за съответствие, одит на изпълнението, финансов одит, одит на информационните системи и технологии и преглед на състоянието, като изготвя работна програма за конкретния одитен ангажимент, определя членовете и ръководителя на одитния екип, когато такъв се сформира, изготвя одитния план на одитния ангажимент, извършва конкретни тествания и контроли, извършва документални проверки, извършва материални проверки, след извършените проверки попълва работните документи, написва констатацията, изводите и препоръките по проверяваната задача; проверява и одобрява одитния доклад - за пълнота, обоснованост, точност, комплектова констатацията с доказателствата и я представя на ръководителя на одитираната организация и на кмета на Общината. Разпределя задачите на одиторите от екипа в съответствие с техния опит и компетенции, когато е определен одитен екип. Своевременно докладва на Кмета на общината за резултатите от одитните ангажименти и всички значими въпроси, породени от тях, дадените препоръки и предприетите действия за подобряване дейността на организацията, с цел да подобри дейността на одитираната организация и да подпомогне за превенция на порочни практики или неефективно управление и неправилно разходване и/или разпиляване на имущество. Изготвя и представя на Кмета на общината, на одитния комитет /ако има сформиран такъв/ и на общинския съвет шестмесечен и годишен доклад за дейността по вътрешен одит и оценка на адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол. Осъществява функциите, правата и задълженията вменени му с Закона за вътрешния одит в публичния сектор, Стандартите за вътрешния одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на вътрешния одит и Методология, утвърдена от министъра на финансите.

ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
  5. Копие на сертификат “Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.

VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи.

При подаването на документите лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 933лв. , максимална – 2200 лв.  При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ”  В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

1. Образователна степен – бакалавър;

2. Професионална област на висше образование: социални, стопански и правни науки и /или технически науки;

3. Професионален опит – 2 години;

4. Минимален ранг – IV-ти младши.

ІІ. Допълнителни изисквания:

  1. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  2. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  5. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  6. Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8.  Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: ЗА, ЗМСМА, ЗДСл, КТ, КСО, КДА, НЗСДА, НСОРЗ, НПКПМДС, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново;

ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Осъществява дейности по управление на човешките ресурси, организацията и заплащането на труда. Дейности свързани с набиране и подбор на персонала. Дейности свързани с формирането и разходването на средствата за работна заплата в Община Иваново. Подава информация в Административния регистър, ТД НАП и НОИ.

ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;

VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 933лв. , максимална – 1800 лв.  При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войници във военни формирования от Военновъздушните сили за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина

О Б Я В А

за провеждане на конкурс за войници във военни формирования от Военновъздушните сили за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина

Със заповед на командира на Военновъздушните сили № РД-83/06.02.2024 г., са обявени 174 (сто седемдесет и четири) вакантни длъжности за войници във ВВС за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина.

Кандидатите за назначаване на вакантните длъжности е необходимо да отговарят на изискванията на чл. 141, ал. 1 или ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България.

Срок за подаване на документи – до 22.03.2024 година.

За информация:

- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;

- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435

- Интернет сайтове:       - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                          - на Централно военно окръжие  - www.comd.bg

Линк към обявата:

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/vvs-09.02.24.pdf

 

О Б Я В А за провеждане на конкурс за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 15.04.2024г. до 19.04.2024г.

О Б Я В А

за провеждане на конкурс за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 15.04.2024г. до 19.04.2024г.

         Със заповед № РД-59/04.01.2024г. на командира  на Командване  за логистична поддръжка, са обявени 106 (сто и шест) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военни формирования (в.ф.) от състава на Командване за логистична поддръжка, както следва:

         - 54300-София, 54870-София, 54630-Бургас и 57310-Ловеч 50 длъжности;

         - 48940-Бургас, 54850-Бургас, 54860-Бургас и 54680-Бургас – 27 длъжности;

         - 22960 – Царева Ливада – 2 длъжности;

         - 52480 – София – 24 длъжности;

         - 22680 – Карлово – 1 длъжност;

         - 22620 – София – 2 длъжности.

         2. Кандидатите е необходимо да отговарят на следните изисквания:

         - да са пълнолетни български граждани;

         - да имат средно или по-високо образование;

         - да не са по възрастни от 40 години, към датата на приемане на военна служба;

         - да са годни по медицинските стандарти и психологично пригодни за военна служба;

         - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;

         - срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;

         - да нямат друго гражданство.

         3. Срок за подаване на документите - 01.03.2024 година.

         4. Размерът на основното месечното възнаграждение е не по-малък от 1405 лева.

За информация:

- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;

- интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                          - на Централно военно окръжие - www.comd.bg

- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435

Линк към обявата:

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava_klp-11.01.24.pdf

О Б Я В А за провеждане на конкурс за матроски (войнишки) длъжности във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина

О Б Я В А

за провеждане на конкурс за матроски (войнишки) длъжности във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина

         Със заповед на командира на Военноморските сили, № РД-01-11/08.01.2024 г., е разкрита процедура за обявяване на 34 (тридесет и четири) вакантни длъжности за матроси (войници) във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански, средни или висши училища в страната или в чужбина, както следва:

         - Варна – 27 длъжности;                    - Бургас – 7 длъжности.

         Размерът на месечното възнаграждение за най-ниската матроска (войнишка) длъжност е не по-малък от 1405 лева.

         Кандидатите за вакантните длъжности е необходимо да отговарят на изискванията на чл. 141, ал. 1 и ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ):

- имат средно или по-високо образование;

- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на изискванията на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за не упражнилите правото си на пенсия;

- годни са за военна служба;

- не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;

- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;

- нямат друго гражданство;

- не са освобождавани от военна служба, поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;

- покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;

- са психологично пригодни.

         Срок за подаване на документи  -  09.02.2024 година.

За информация:

- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;

- Интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                          - на Централно военно окръжие  - www.comd.bg

- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435

Линк към обявата:

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava-vms-15.02.2

ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина

О Б Я В А

за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина.

Със заповед № 3РД-190/07.02.2024 г. на командира на Съвместното командване на силите е разкрита процедура за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина на 28 (двадесет и осем) длъжности за войници във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите (СКС).

Кандидатите за назначаване на вакантните длъжности е необходимо да отговарят на изискванията на чл. 141, ал. 1 и ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ).

В съответствие със заповед № ОХ-720/28.08.2023 г. на министъра на отбраната, размерът на основното месечно възнаграждение е не по-малък от 1405 лева.

Кандидатите трябва да са пълнолетни български граждани, които отговарят на следните изисквания:

- имат средно или по-високо образование;

- не са по-възрастни от 40 години;

- не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;

- срещу тях няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;

- нямат друго гражданство.

В конкурса могат да участват и лица, изпълнявали военна служба (кадрова военна служба) отговарящи на изискванията на т. 6.1, без изискването за възраст, ако:

- не са били освободени по дисциплинарен ред;

- към датата на приемане на военна служба им остават не по-малко от 5 години до навършване на пределната възраст за военно звание „редник“ - 49 години за неупражнилите право на пенсия за осигурителен стаж и възраст при условията на Кодекса за социално осигуряване и 46 години - за упражнилите;

- кандидатстват за заемане на длъжността не по-късно от 10 години след освобождаването от военна служба (кадрова военна служба).

Срок за подаване на документи – до 08.03.2024 година.

За информация:

- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;

- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435

- Интернет сайтове:  - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                           - на Централно военно окръжие  - www.comd.bg

Линк към обявата: https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyav

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

            На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл) , чл. 13, ал. 1,  във връзка с чл. 4, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  1. Образователна степен – Магистър;
  2. Професионална област – Право;
  3. Правоспособен юрист;
  4. Професионален опит – една година;
  5. Минимален ранг – V-ти младши;

II. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:

  1. Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
  2. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  5. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  6. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8.  Личностни умения и компетентности – умения за събиране, обработване и анализиране на информацията, умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда.
  9. Да познава и ползва нормативните актове, свързани с дейността на длъжността – КТ, ЗДСл, ЗМСМА, ЗААН, АПК, ЗОС, ЗСПЗЗ, ЗОП, ЗУТ, ГПК, ДОПК, ЗУО, ЗГ, ЗНП, ЗЧ, ЗНА, ЗОЗЗ, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС - Иваново.

ІІI. Кратко описание по длъжностна характеристика:

Осъществява процесуално представителство на кмета на общината пред всички органи на съдебната власт и арбитражен съд; Осигурява с правни средства спазването на законността и ефективното протичане на административната и стопанска дейност в Общината; Следи периодично за промените в законодателството и незабавно предприема необходимите действия по изменение и/или изменение и допълнение на подзаконовите нормативни актове на Общински съвет – Иваново, съобразно настъпилите промени в законодателството. Дава мнение по законосъобразността на проектите на заповеди на кмета на общината като ги парафира, а при несъгласие прилага мотивирано мнение; Съвместно с другите звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори, като контролира тяхната законосъобразност; Осигурява входящата и изходящата кореспонденция по съдебните дела, анализира и обобщава резултатите от съдебните и други дела и периодично информира кмета на общината за тях; Съдейства и осигурява с правни средства своевременното събиране на вземанията на общината;

Дава мнение по постъпили жалби, сигнали и предложения и съгласува отговорите от гледна точка на законосъобразност; Съставя актове за установяване на административни нарушения; Организира административно-наказателно производство за извършени нарушения по наредбите на Общински съвет Иваново и административните актове на кмета на общината; Съдейства за повишаване ефективността от стопанската и друга дейност в общината; участва в конкурси и търгове, провеждани от общината; Контролира законното прилагане на нормативните актове като предлага на ръководството решения за отделните казуси;  Дава юридически консултации на служителите от общинска администрация при решаването на проблеми от компетентността на общината в следните области: социалните дейности, здравеопазването, транспорта, общинската собственост, земеделие и гори, гражданска регистрация и административно обслужване, местни данъци и такси, финансово счетоводна дейност и защита при бедствия и аварии; Подготвя и участва в организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП и  Вътрешните правила  за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново, като изготвя всички необходими документи, свързани с процедурите; Изготвя тръжни документации за процедури по реда на ЗОП, по които Община Иваново е възложител; Следи за сроковете на договорите по изготвените от него тръжни документации по процедури за периодични доставки и услуги , като своевременно уведомява прекия си ръководител за необходимостта от провеждане на нова процедура по реда на ЗОП; Задължително дава мнения по законосъобразността на проектите, като съгласува актовете и решенията на кмета на общината и общинския съвет, свързани с дейността на Дирекция „СА“ и Дирекция „АПОФУС“ в направленията , за които отговаря; Отговаря за законосъобразността на изготвените документи и проведените процедури по ЗОП; Съвместно с други звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори и преписки, свързани със ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в Община Иваново; Участва в изпълнението на общински програми и наредби; Отговаря за спазването на сроковете, предвидени в Закона за регионалното развитие и Правилника за прилагане на ЗРР, свързани със задълженията на кмета за представяне на отчети и информация на Общинския съвет – Иваново, като съгласува изготвените докладни записки; Организира и участва в отчитането на проекти, по които община Иваново е бенефициент; Носи пълна отговорност за достоверността на изразените становища и изготвените документи; В изпълнение на задълженията си служителят противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията; Дава заявка за разход на финансови средства свързани с преките си задължения; Изпълнява и други дейности, възложени от кмета на общината.

ІV.       Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;

VI. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 933 лв. , максимална – 1700 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

 

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

 

С П И С Ъ К

на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Старши юрисконсулт в дирекция „Административно правно обслужване, финанси и управление на собствеността” – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе

  1. Допуснати кандидати:

№ по ред

Име, презиме и фамилия на кандидата

1.

Марина  ******Накова

  1. Недопуснати кандидати: няма

С допуснатия до участие кандидат за длъжността Старши юрисконсулт в дирекция "АПОФУС" в Община Иваново, област Русе, тест ще се проведе на 20 февруари 2024 г. от 9,00, ч. в сградата на Община Иваново, ул.Олимпийска № 75. 

Председател на конкурсната комисия:  /п/                                  

Мариана Драшкова

Директор дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново                            

                                       

Дата: 09.02.2024 г.                                                                              

       

П Р О Т О К О Л

 

за начина на оценяване

на конкурс за длъжността СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ В ДИРЕКЦИЯ  „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”

Днес, 19.02.2024 г. Комисия, назначена със Заповед № РД 09-104 / 07.02.2024 г. на кмета на Община Иваново, на свое заседание реши:

  1. Конкурсът ще се проведе чрез тест при следната система за определяне на резултата и минимален резултат за успешно решаване:
    1. Брой на въпроси на теста – 30.
    2. Време за решаване на теста – 60 минути.
    3. Оценяване на въпросите:
  • от 1 до 15 – по 1 точка;
  • от 16 до 30 – по 2 точки;
    1. Максимален резултат – 45 точки.
    2. Минимален резултат за успешно издържан тест – 30 точки.
    3. Резултатът от теста се приравнява на оценки, както следва:
  • от 30 до 35 точки – оценка 1
  • от 36 до 40 точки – оценка 2
  • от 40 до 45 точки – оценка 3

Оценяването се извършва по 3-степенна скала:

3 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;

2 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;

1 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността.

 

Коефициент по чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

  1. Резултат от теста – умножава се по 3;
  2. Резултат от интервюто – умножава се по 5.
  1. Интервюто съдържа въпроси за аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента /вътрешен/външен/, професионална компетентност и дигитална компетентност.
    1. Минималния резултат за успешно издържано интервю е оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията.
    2. Оценяването от интервюто се извършва също по петстепенна скала, по съответния формуляр Приложение № 5 към чл.42, ал. 4 от НПКПМДС.
    3. Оценката от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
  2. Въз основа на проведения конкурс, комисията класира от първо до трето място кандидатите с най-висок резултат, които са покрили минималните резултати от теста и интервюто.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА

КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:

  1. Мариана Драшкова /п/

ЧЛЕНОВЕ НА

КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:

  1. Цветелина Тодорова/п/
  2.  Магдалена Великова /п/

                                                

КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ

от проведения конкурс за назначаване на длъжността „Старши юрисконсулт“ – 1 /една/ щатна бройка в дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново

 

        На основание чл.44, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, конкурсната комисия обявява класирането на  кандидатите от проведения на 20.02.2024 г. конкурс за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново:

 На I- во място: Марина ******Накова

     

 

22.02.2024 г.                                                 Председател на конкурсната комисия: /п/

                                                                       Мариана Драшкова

                                                                       Директор дирекция „АПОФУС“