Съвет на децата
Община Иваново стартира процедура за избор на нови кандидат - членове на Съвета на децата - консултативен орган към председателя на Държавна агенция за закрила на детето (ДАЗД). Основната мисия на Съвета на децата е да представя детската гледна точка, мисли и чувства по въпроси, които засягат правото на защита, развитието и участието на децата в обществено – политическия живот. Съветът на децата дава възможност на децата да обменят знания, морални и интелектуални ценности и да взаимодействат с държавни и неправителствени организации на национално и регионално ниво.
В Съветът участват по двама представители (титуляр и резерва) на всички 28 административни области, 4 квоти за деца от уязвими групи и 1 квота за представител на децата, получили международна закрила в България.
Съгласно утвърдената процедура, Кметът на всяка община извършва избор на кандидатури за членове на Съвета на децата на територията на общината и ги предлага на Областния управител. От своя страна Областният управител извършва подбор на кандидатурите, подадени от всички общини, и представя трите номинирани за областта кандидатури във всяко направление, съществуващо на територията на областта до Председателя на ДАЗД.
Комисията, определена от Председателя на ДАЗД, извършва класиране на постъпилите кандидатури от областите съгласно описаните критерии.
За членове на Съвета на децата могат да бъдат предлагани кандидатури на деца на възраст от 13 до 16 години.
Кандидатите е необходимо да отговарят на следните критерии:
Активност;
Креативност;
Толерантност;
Ангажираност към обща кауза;
Умение за участие в дискусии;
Ориентираност към резултати;
Организаторски умения;
Умения да мотивира и обединява децата от областта;
Умение за изказване на позиция от името на другите деца в областта;
Възможност за пътуване без придружител (не се отнася за деца от уязвими групи, които имат нужда от подкрепа).
Относно избора на деца – бежанци се взема под внимание следното:
Детето да е получило международна закрила;
Детето трябва да владее достатъчно добре български език, за да може да общува с всички членове на Съвета.
Комисия, определена от председателя на ДАЗД, разглежда постъпилите кандидатури на национално ниво е четири направление, като всяко дете може да кандидатства само по едно от тях, както следва:
А) членове на училищни форми за самоуправление, съгласно чл. 171 на Закона за предучилищното и училищното образование, или на детски/младежки съвети, парламенти и др.;
Б) представители на детски и младежки инициативи и програми, финансирани от бизнеса;
В) представители на неправителствени организации, работещи с деца, както и потребители/доброволци в социални услуги за деца;
Г) индивидуални кандидатури.
Кандидатстващите по направление А), Б) или В) е необходимо към формуляра за кандидатстване да приложат протокол или друг документ, доказващ решение на организацията/структурата за конкретната номинация.
Необходими документи за кандидатстване:
Формуляр за кандидатстване – прил.1;
Протокол или друг документ, доказващ решение за номинацията
Предложенията могат да се подават в срок до 24.05.2025 г. както следва:
1. В „Център за гражданска регистрация, административно обслужване и информация на гражданите”, находящ се в сградата на Община Иваново, на адрес: ул. „Олимпийска“ № 75, всеки работен ден от 08:15 до 16:45 часа.
2. По пощата на адрес: община Иваново, ул. „Олимпийска“ № 75, Деловодство, относно: „Кандидатура за Съвет на децата”;
3. на e-mail: obshtina@ivanovo.bg, като в темата на писмото бъде записано: кандидатура за Съвет на децата
За допълнителни въпроси: тел. 08116/ 22-53.
Повече информация за процедурата може да получите в сайта на ДАЗН.
ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната и в чужбина за времето от 19.05.2025 г. до 30.05.2025 г. във военно формирование 56130 – Банкя от състав
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната и в чужбина за времето от 19.05.2025 г. до 30.05.2025 г. във военно формирование 56130 – Банкя от състава на Съвместното командване на специалните операции.
Със заповед № 3РД – 276/01.04.2025 г. на командира на Съвместното командване на специалните операции е разкрита процедура по обявяване на 32 /тридесет и две/ войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански, средни или висши училища в страната и в чужбина, във военно формирование 56130 – Банкя от състава на Съвместното командване на специалните операции.
До 02.05.2025 г., кандидатите за посочените по-горе вакантни длъжности да подадат, чрез структурите на Централно военно окръжие /ЦВО/ писмено заявление до командира на военно формирование 56130 – Банкя от състава на Съвместното командване на специалните операции /СКСО/.
За информация:
- Военно окръжие I степен– Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината - 088 684 1435
- интернет сайтове:
- на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Препратка към обявата:
https://www.comd.bg/bg/content/obyaveni-sa-32-vakantni-voynishki-dlzhnosti-v-svmestnoto-komandvane-na-specialnite-operacii
ОБЯВА - за отчуждаване на имоти - частна собственост за държавна нужда за изграждане на обект "Автомагистрала Русе - Велико Търново"
/files/5c4cefcbdef3e3736a9d4cfbc74a316b.pdf
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ И ГОРИ” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ – 1 щатна бройка.
ОБЯВА ЗА КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ И ГОРИ” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ – 1 щатна бройка.
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
1. Образователна степен – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование – социални, стопански и правни науки и/или технически науки;
3. Професионален опит – 2 години;
5. Минимален ранг – IV-ти младши.
ІІ. Допълнителни изисквания:
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: ЗУТ, ЗОС, ЗСПЗЗ, ЗГ, ЗОСИ, ППЗСПЗЗ, ЗМДТ, ЗМСМА, ЗДСл, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново.
ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Комплектува документите, доказващи собствеността на Общината и съставя актове за имоти общинска собственост. Подготвя тръжни документации и провежда процедури за отдаване под наем на земеделски земи – общинска собственост. Подготвя тръжни документации и участва в търгове и конкурси за продажба на земеделски земи, гори и горски територии – общинска собственост. Подготвя документации и провежда процедури по реда на Наредбата за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии – държавна и общинска собственост, и за ползването на дървесина и недървесни горски продукти. Извършва маркиране и кубиране на отсечена дървесина извън горските територии, по искане на физически и юридически лица. Води регистър на пчелните семейства на подвижно пчеларство по реда на чл. 9, ал. 3 от Закона за пчеларството на територията на с. Иваново. Участва в процедури по разпределение на пасищата и мерите – общинска собственост. Участва в комисията по разглеждане на постъпили заявления и приложените им документи за изплащане на правоимащите лица по реда на § 16 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи (ЗСПЗЗ) на суми за имотите по чл. 37в, ал. 3, т. 2 от ЗСПЗЗ, като изготвя протоколи и писма, комплектова и съхранява документацията. Подпомага дейността на лесовъда на Община Иваново. Изготвя предложения до Общинския съвет за начина на стопанисване, управление и разпореждане със земеделските земи, гори и горски територии – общинска собственост. Изготвя договори и анекси към договори за отдаване под наем и ползване на имоти – общинска собственост. Изготвя проекти за приемане и изменение и допълнение на подзаконови нормативни актове на Общинския съвет, свързани със земеделските земи, гори и горски територии. Подготвя проекти на докладни записки до Общински съвет – Иваново по въпроси, свързани със земеделските земи, гори и горски територии. Установява административни нарушения на законите, подзаконовите нормативни актове и наредбите на Общината, свързани със земеделските земи, гори и горски територии и съставя актове за установяване на административни нарушения. Организира и провежда процедури по оглед и даване на разрешение за отсичане на дървета извън горските територии. Провежда процедури и подготвя проекти на заповеди за изземване на земеделски имоти по реда на ЗСПЗЗ. Извършва проверки и изготвя отговори на жалби, заявления, сигнали и предложения на граждани, свързани със земеделските земи, гори и горски територии. Изготвя справки, информация и удостоверения по искане на физически лица, юридически лица, институции и др. Участва в комисии, осъществяващи контрол по стопанисването, управлението и ползването на общински имоти – земеделските земи, гори и горски територии и изготвя констативни протоколи за състоянието им. Изпълнява и други дейности, възложени от директора на Дирекция „СА“, по изключение от секретаря на Общината, заместник-кмета и кмета на Общината. В изпълнение на задълженията си служителят противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ. Минимална заплата определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация - заплата 1077лв. (хиляда седемдесет и седем лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 23.06.2025 г. до 27.06.2025 г., във формирования на Сухопътните войски, дислоци
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 23.06.2025 г. до 27.06.2025 г., във формирования на Сухопътните войски, дислоцирани в гр. Стара Загора, гр. Ямбол, гр. Хасково, гр. Карлово, гр. Казанлък и гр. София.
Със заповед № 3РД-322/17.03.2025 г. на командира на Сухопътните войски, са обявени 225 (двеста двадесет и пет) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военни формирования (в. ф.) от Сухопътните войски, както следва:
- в гарнизон Стара Загора, 85 бр.;
- във в. ф. 52590 – Ямбол, 10 бр.;
- във в. ф. 52740 – Хасково, 20 бр.;
- във в. ф. 34750 – Карлово, 100 бр.;
- 5. във в. ф. 28610 – София, 10 бр.
Кандидатите за участие в конкурса, трябва да отговарят на следните изисквания:
- да имат средно или по-високо образование;
- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за неупражнилите правото си на пенсия;
- да са годни за военна служба;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- да нямат друго гражданство;
- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;
- да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;
- да са психологично пригодни.
Срок за подаване на документи - 31.03.2025 година.
За информация:
- Военно окръжие I степен– Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината - 088 684 1435
- интернет сайтове:
- на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Препратка към обявата:
https://www.comd.bg/bg/content/obyaveni-sa-225-vakantni-voynishki-dlzhnosti-v-sv
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”
О Б Щ И Н А И В А Н О В О
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл) , чл. 13, ал. 1, във връзка с чл. 4, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА” – 1 щатна бройка.
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
- Образователна степен – Магистър;
- Професионална област – Право;
- Правоспособен юрист;
- Професионален опит – една година;
- Минимален ранг – IV-ти младши;
II. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:
- Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
- Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
- Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
- Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
- Личностни умения и компетентности – умения за събиране, обработване и анализиране на информацията, умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда.
- Да познава и ползва нормативните актове, свързани с дейността на длъжността – КТ, ЗДСл, ЗМСМА, ЗААН, АПК, ЗОС, ЗСПЗЗ, ЗОП, ЗУТ, ГПК, ДОПК, ЗУО, ЗГ, ЗНП, ЗЧ, ЗНА, ЗОЗЗ, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС - Иваново.
ІІI. Кратко описание по длъжностна характеристика:
Осъществява процесуално представителство на кмета на общината пред всички органи на съдебната власт и арбитражен съд; Осигурява с правни средства спазването на законността и ефективното протичане на административната и стопанска дейност в Общината; Следи периодично за промените в законодателството и незабавно предприема необходимите действия по изменение и/или изменение и допълнение на подзаконовите нормативни актове на Общински съвет – Иваново, съобразно настъпилите промени в законодателството. Дава мнение по законосъобразността на проектите на заповеди на кмета на общината като ги парафира, а при несъгласие прилага мотивирано мнение; Съвместно с другите звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори, като контролира тяхната законосъобразност; Осигурява входящата и изходящата кореспонденция по съдебните дела, анализира и обобщава резултатите от съдебните и други дела и периодично информира кмета на общината за тях; Съдейства и осигурява с правни средства своевременното събиране на вземанията на общината;
Дава мнение по постъпили жалби, сигнали и предложения и съгласува отговорите от гледна точка на законосъобразност; Съставя актове за установяване на административни нарушения; Организира административно-наказателно производство за извършени нарушения по наредбите на Общински съвет Иваново и административните актове на кмета на общината; Съдейства за повишаване ефективността от стопанската и друга дейност в общината; участва в конкурси и търгове, провеждани от общината; Контролира законното прилагане на нормативните актове като предлага на ръководството решения за отделните казуси; Дава юридически консултации на служителите от общинска администрация при решаването на проблеми от компетентността на общината в следните области: социалните дейности, здравеопазването, спорт, образование, транспорт, отбранително-мобилизационна подготовка; туризъм, енергийна ефективност, вероизповедания, култура, младежки дейности, интеграция на роми; Подготвя и участва в организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново, като изготвя всички необходими документи, свързани с процедурите; Изготвя тръжни документации за процедури по реда на ЗОП, по които Община Иваново е възложител; Следи за сроковете на договорите по изготвените от него тръжни документации по процедури за периодични доставки и услуги , като своевременно уведомява прекия си ръководител за необходимостта от провеждане на нова процедура по реда на ЗОП; Задължително дава мнения по законосъобразността на проектите, като съгласува актовете и решенията на кмета на общината и общинския съвет, свързани с дейността на Дирекция „СА“ и Дирекция „АПОФУС“ в направленията , за които отговаря; Отговаря за законосъобразността на изготвените документи и проведените процедури по ЗОП; Съвместно с други звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори и преписки, свързани със ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в Община Иваново; Участва в изпълнението на общински програми и наредби; Отговаря за спазването на сроковете, предвидени в Закона за регионалното развитие и Правилника за прилагане на ЗРР, свързани със задълженията на кмета за представяне на отчети и информация на Общинския съвет – Иваново, като съгласува изготвените докладни записки; Организира и участва в отчитането на проекти, по които община Иваново е бенефициент; Носи пълна отговорност за достоверността на изразените становища и изготвените документи; В изпълнение на задълженията си служителят противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията; Дава заявка за разход на финансови средства свързани с преките си задължения; Изпълнява и други дейности, възложени от кмета на общината.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
- Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
- Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VI. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация: минимална заплата - 1077 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
ОБЯВЛЕНИЕ
О Б Я В Л Е Н И Е
Министърът на регионалното развитие и благоустройството, на основание чл. 34а, ал. 3 от Закона за държавната собственост (ЗДС) обявява, че е започнала процедура по отчуждаване на имоти – частна собственост, за държавна нужда за изграждане на Обект „Автомагистрала ,,Русе-Велико Търново“, участъци „Русе-Бяла“ и обход на град Бяла от км 0+500 до км 76+040“, на територията на област Русе, подробно описани в Решение № 60 на Министерския съвет от 6 февруари 2025 г.
С Решение № 660 на Министерския съвет от 2022 г. Обект „Автомагистрала „Русе – Велико Търново“ е обявен за обект с национално значение по смисъла на § 5, т. 62 от Допълнителните разпоредби на Закона за устройство на територията и за национален обект по смисъла на § 1 от Допълнителните разпоредби на ЗДС.
Финансирането на процедурата по отчуждаване на имотите - частна собственост се осигурява от Агенция „Пътна инфраструктура“.
РМС № 60/06.02.2025 г. за отчуждаване на имоти - частна собственост, за държавна нужда за изграждане на обект "Автомагистрала "Русе-Велико Търново", участъци "Русе-Бяла" и обход на град Бяла от км 0+500 до км 76+040 на територията на област Русе
Кмета на Община Иваново, на основание чл. 34а, ал. 2 от Закона за държавната собственост (ЗДС) обявява, че е започнала процедура по отчуждаване на имоти и части от имоти – частна собственост, за държавна нужда за изграждане на Обект „Автомагистрала ,,Русе-Велико Търново“, участъци „Русе-Бяла“ и обход на град Бяла от км 0+500 до км 76+040“, в землищата на община Иваново, община Две могили и община Борово, област Русе, съгласно подробен устройствен план – парцеларен план, одобрен с влязла в сила Заповед № РД-02-15-110/10.10.2022 г. на министъра на регионалното развитие и благоустройството, изменена с влязла в сила Заповед № РД-02-15-72/30.05.2023 г. на министъра на регионалното развитие и благоустройството, имоти - частна собственост, намиращи се в землищата на с. Божичен, с. Иваново и с. Тръстеник, община Иваново, гр. Две могили, община Две могили, и с. Екзарх Йосиф, община Борово, област Русе, подробно описани в Решение № 60.
Решението може да се обжалва пред административния съд по местонахождението на имотите в 14-дневен срок от съобщаването му на заинтересуваните лица по реда на Административнопроцесуалния кодекс.